niedziela, 6 grudnia 2015

moda z Baśniowa ( 2 )


Jenny z melancholijnie jesiennym spojrzeniem 
idealnie mi pasowała do tej sukienusi, która jak 
się okazuje - nudna być nie musi - ha, ale oranż 
chyba nigdy nie jest mdły czy bylejaki... ;P

uwaga - prawdziwy nawał fotek !!!  


 


 


 


 


 


 


 


 

poza skórzanym pasem i energetyczną sukienką od Zurineczki -
w sesji wystąpił też kawałek szmatki gniecionego jedwabiu, 
który w swej łaskawości podarowała uczynna Dziwaczka,  
pantofelki, w których przytuptała kiedyś Jenny - oraz złote 
sandałki mamy Morton - czyli u mnie - czekalodowej Rose ♥  


  


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



 


 


 

 


 


 


 


za tydzień Ruth pokaże swą baśniową naturę 
w granatowej sukience-tubie - jeśli lubicie piękne 
i mądre Królowe - zapraszam następnym razem :) 



26 komentarzy:

  1. Jenny to taka piękna istota, eteryczna , zjawiskowo tajemnicza :) i we wszystkim jej pięknie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka wspaniała, energetyczna sesja! Jestem oczarowana na równi piękną modelką, jak i jej kreacją, co rusz, inną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to czytać, Olu! modelka i mnie zauroczyła - mam
      dla Niej fajne moherkowe rdzawe włosy, w których Jenny
      wygląda wręcz zjawiskowo - niby ukochana Robin Hooda :)

      Zuri fajnie wymyśliła "bazę", by można było z niej tworzyć
      kilka wersji - a to przez podwinięcie długich mankietów,
      przez podwinięcie samej sukienusi lub dodanie paska :)

      Usuń
  3. Zjawiskowa panna w przyciągających wzrok kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zestawienie nadaje lalce bardzo egzotyczny wygląd:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful!!! I really like the different versions of the head scarf :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you! and I really like all kinds of headwear -
      especially scarves and turbans - itself often wrap
      themselves in scarves and shawls mostly to
      myself knitting : D

      Usuń
  6. Jestem z Ciebie dumna !! Wpuściłaś do siebie więcej światła !! To korzyści z przebywania w domu o bardziej ludzkich godzinach , przyjaznych dla fotografowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, żeś zauważyła - i tak - polowałam na światło ;P
      aż się wręcz zachłystnęłam fotonami i połowa fotek nie
      nadawała się do pokazania, bo "prześwietlone", a co za
      tym idzie - niewidzialne niemalże...

      Usuń
  7. Podoba mi sie ten orientalny taniec pani w pomarańczowej sukience.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie wiem, co ta pani lubi -
      dopiero się poznajemy - ale chyba
      rzeczywiście taniec to Jej żywioł :D

      Usuń
  8. Baśniowa i piękna. Fajne zdjęcia i te 2 z dużą ilością światła są bardzo nieziemskie:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Biedna. Też po chemioterapii, jak moja skrzatka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja TEŻ (?!) czeka na włoski - bo chyba jednak planujesz
      swoją skrzatkę owłosić - dla Jenny mam nawet kilka opcji
      niekoniecznie firmowych, w tym rdzawy ale jary moher!!!

      Usuń
  10. Śliczna. I ma piękne oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak - oczęta orzechowe ze złoto malowanymi powiekami
      i mnie ujęły - taką jesienną,ciut secesyjną aurą - dzięki za
      wizytę, Metko :DDD

      Usuń
  11. Śliczna i pięknie omotujesz jej tą chustę na głowie, bardzo jej twarzowo :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję - kocham chusty,
      więc i moim panienkom hojnie je
      dodaję do kreacji :)))

      pozdrawiam cieplutko, Asiu!

      Usuń
  12. Gdy ONA zasłania twarz, lub krzyżuje dłonie nad głową, coś dotyka mojego serca. Wspomnienie, kompozycja, promień światła... sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypomina Ci Kogoś bliskiego...?

      Usuń