środa, 12 września 2018

industrialny wdzięk









Dorotkę zaintrygowały obdarte ze 
świetności, secesyjne duchem kraty 
w kontraście z przaśnymi dechami 







( nie dziwcie się takiej ilości fotek, 
ale jestem Dorotką zachłyśnięta ♥ )  







  Tosia również gustuje w klimatach industry 





bajeczne widoczki za kratami :) 


dziewczęta postanowiły razem zamieszkać * 
na szczęście niezbyt daleko ode mnie -  
zatem życzę udanego życia, ślicznotki! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do nastepnego tonerkowego! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

* na otarcie łez tudzież ukojenie zapłakanego 
serducha - niebawem przytulę inną niunię


22 komentarze:

  1. Obie są piękne, a Dorotka ma niesamowity kolor włosów.

    Ale ta, którą masz zamiar złapać niedługo to też boskie dziewczątko. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotka czaruje kolorem cudownych włosów! Obie panny są piękne!
    Oczekiwana dziewczyna...ach, nie mogę się już doczekać zdjęć z nią w roli głównej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak - poza melancholijną buźką
      Dorotka ma fantastyczne loki :)

      Usuń
  3. Dziewczyny są zjawiskowe i mają świetne ciuszki :)
    A Twoja nowa niunia jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne modelki, śliczne wdzianka, a jakie fajne torebeczki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ piękne ażurkowe ciuszki ;-) Każda lalkowa panna chciałaby takie mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet laluchny mają różne gusta,
      ale tak - z pewnością wiele lubi
      ażury i moc bawełnianych barw :)

      Usuń
  6. Piekne obydwie <3 Cudne stroje im wyczarowalas <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne dziewczyny. Bardzo ładne i pomysłowe zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jakaś fajna Tonnerka, której nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotka z Kansas
      no i już wcześniej
      poznana Janet Lennon :)

      Usuń
  9. Ja też bym oszalała na widok lalki o TAKICH włosach ;-)

    Oczka krat, świetnie komponują się z szydełkowymi oczkami garsonek.

    A blondyneczka OOAK, jest zjawiskowa z tym żywym wejrzeniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. burgundowe włosy zauroczyły mnie
      na zywo - choć w necie a nawet
      potem na blogu Niny widziałam
      tylko tę słodką twarzyczkę :)

      OOAK uciekł mi już raz, ale nie
      dałam za wygraną - teraz to już
      tylko kwestia kilku tygodni i
      będziemy na zawsze razem - Uleńka
      będzie miała ooakową koleżankę :)

      Usuń
  10. Świetna sesja *.* a jakie piękne stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj,
    Wreszcie udało mi się do Ciebie trafić! :D Dziękuję za wizytę na moim blogu i przepraszam, za mój długi brak odzewu czy w ogóle jakiejkolwiek reakcji z mojej strony, ale niestety, przez pewien czas w ogóle nie było mnie w lalkowych rejonach internetu.

    Panna Dorotka taka piękna! <3 I sesja tak udana! <3
    Tosia też zacna, ale poważnie, Dorota skradła moje serce. Ten kolor włosów, te oczyska o całkiem przenikliwym spojrzeniu, jak na lalkę... Jeeeeeju... ^^

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic a nic się nie dziwię -
      Dorotka już tak ma :DDD

      pozdrawiam i ja!

      Usuń