niedziela, 15 października 2017

pomyłka, proszę czekać...


zrobiłam kilka topików na zamówienie i choć okazało się, 
że nie do końca pojęłam istotę rzeczy - dwa ciuszki jednak 
powędrowały do cudzych tonerzyc - które to - musicie 


w zamyśle topiki miały mieć tasiemki do wiązania na szyi - 
ale Lalkara woli ramiączka nieodczepialne oraz minimum 
ażuru - żarliwie a z pokorą przyjęłam nowe wskazówki 
efekty prac pokażę kolejną razą na innej już panience :) 



póki co - nieśmiała Ruth zaprezentuje owe modele 
na pierwszy ogień - ulubiony motyw kabaretkowy 



subtelne rozkloszowania kontra zdecydowane zwieńczenie



ciekawe rozcięcia eksponujące biodra 



prostota wzoru i kroju 



bez wizji frędzelków nie ma sensu brać się za szydełko ;P 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

a w ramach barteru dostałam kilka ciuszków 
oraz butków dla mniejszych lalek płci obojga 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

do następnego tonerkowego! 


14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te tuniczki :) no i Kruk w nich rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te topy! Bardzo mi się podobają! W tej prostocie cały urok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Очень красивые и оригинальные наряды!!! Прекрасная фотосессия!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Приятно это прочитать, Ольга!

      Usuń
  4. Masz świetne pomysły na te bluzeczki a frędzle mnie normalnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Oleńko - dzisiaj już byłoby
      do pokazania 3xwięcej topików, ale
      modelki nie mogą dojść do porozumienia,
      która ma zaprezentować kolejne ciuchy :)

      Usuń
  5. Piękne i cudowne <33 śliczne pierwszy raz widzę takie oryginalne ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń