niedziela, 18 czerwca 2017

upragniona Lizette



2-3 lata wstecz ujrzałam słodki pysiałek i choć w większości 
przypadków oczka miały akrylowe - mnie jednak ujęła wersja 
z namalowanym spojrzeniem - nie sądziłam nawet, że będzie 
ze mną mieszkała taka ślicznotka - stąd nawet nie widzieliście 
Jej w poście poświęconym moim tonerkowym marzeniom :) 


ach, ten nosek i usteczka - do schrupania 
mnie przypomina Scarlett Johansson :)


 

cudna, cudna, cudna! 






torebunia była zamówiona zanim jeszcze kupiłam 
Lizette - ale gdy ujrzałam te istotki w pelerynach  - 
wiedziałam, że musi być dla mej słodyczki :) 

Moniko! dziękujemy za uszatą torebkę na zakupy:) 

 

  


siła detali, powab lica :)





jak dobrze, że mam sporo ciuszków z Baśniowa i Dziwaczkowa



sweterek wydziergany porcelankom pasuje i tonerce :) 



ponoć ładnemu we wszystkim ładnie... 



w portkach też zacnie się prezentuje...





chwilami przypomina Edytę Herbuś...



koralowa czerwień pasuje śniadym pięknotkom ♥ 

ta zaś kolorystyka pozwala na chwilkę pobyć Jej 
powabną Wonder Women - pomimo dość chyba 
jednak młodego wieku - daję Jej najwyżej 16lat! 

 



...a chwilami przywodzi mi na myśl równie 
pyzatą co ładniutką aktorkę - Milę Kunis... 




karmin do czekoladowych włosów - mniam, mniam... 



skórzana torba od Ani wielce przypadła do gustu Lizette :)))

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego tonerkowego! 


25 komentarzy:

  1. Prześliczna! Torebunia z króliczkami mnie rozbraja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! i mnie królisie rozwaliły na maksa!

      Usuń
  2. Gratuluję wymarzonej i pięknej szesnastolatki! Ta dziewczyna ma potencjał! Mnie też przypomina Scarlett :)))
    Wspaniała torebka i blezerek z kapturem i także inne ubranka a nade wszystko podoba mi się wersja dżinsów z białą koszulką z rękawem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Oleńko! zatem zostanie Scarlett :)
      biała bluzeczka świetnie współgra z cerą S.

      Usuń
    2. Scarlett będzie miała się u Ciebie cudownie!
      Zapraszam na mojego bloga, czeka tam mała niespodzianka :-)

      Usuń
    3. dziękuję, Oleńko - strasznie mnie zaskoczyłaś -
      pozytywnie i energetycznie, rzecz jasna - dzięki!

      Usuń
  3. Прекрасная кукла! Очень красивые наряды! Прекрасная фотосессия!
    Piękna lalka! Bardzo piękne stroje! Piękna sesja zdjęciowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest skończenie doskonała :) i nic więcej nie ma do dodania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem czemu to piszesz,
      ale niestety - zmiana jest
      raczej tylko kwestią czasu :)

      Usuń
  5. Twoja Scarlett jest najlepszym dowodem na to, że ładnemu we wszystkim ładnie. Super pokaz mody w jej wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, pięknie się u Pani prezentuje! U mnie by się zmarnowała... Czekałam na zdjęcia i zaglądałam na bloga :) Pozdrawiam ze Szczecina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej - dziękuję bardzo!
      pozdrawiamy z Warszawy :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. dokładnie - melancholia wmoldowana!
      kocham nostalgiczne pysiałki, stąd
      Lizette łatwo było mnie omotać... :)

      Usuń
  8. Tak, jest śliczna - stwierdziłam to osobiście :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, śliczna tonnerka :)
    Mnie najbardziej to podoba się ta wełniana bluza z kapurem , GENIALNA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj i tutaj, Władco Miasta Lalek!
      fajnie, że kapturrro Ci się podoba -
      lubię swoim (i cudzym też) niuniom
      szydełkować najróżniejsze ciuszki:)

      Usuń
  10. Ślicznotka :) Ale to Ellowyne, a wydawało mi się, że planowałaś Cami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu! o Cami nadal śnię - a Lizette
      nieoczekiwanie wtargnęła w me życie!

      o Kit rudej od kilku lat tym bardziej...

      tak jak niezrozumiale dla siebie samej
      zachorowałam na Parnillę, tę, którą ma
      Zuri - z rudymi lokami i jakże wydatnymi
      usteczkami - mój sen to Parnilla ICY
      (jak Ją wygooglasz w necie - zrozumiesz)

      Usuń
    2. O! Lodowa Parnilla jest prześliczna.
      Ja mam dwie Parnille. Jedna to blondynka Rose, ale w stroju rudowłosej Lace Gold :) , a druga rudowłosa Mossy Tombstone w oryginalnej kreacji

      Usuń
    3. cieszę się, że podzielasz mój zachwyt!
      Lodowa Parnilla zawładnęła mym sercem!

      Usuń
  11. No, proszę jak inna od mojej szklanookiej, ale jak bajecznie piękna...

    OdpowiedzUsuń