niedziela, 18 czerwca 2017

upragniona Lizette



2-3 lata wstecz ujrzałam słodki pysiałek i choć w większości 
przypadków oczka miały akrylowe - mnie jednak ujęła wersja 
z namalowanym spojrzeniem - nie sądziłam nawet, że będzie 
ze mną mieszkała taka ślicznotka - stąd nawet nie widzieliście 
Jej w poście poświęconym moim tonerkowym marzeniom :) 


ach, ten nosek i usteczka - do schrupania 
mnie przypomina Scarlett Johansson :)


 

cudna, cudna, cudna! 






torebunia była zamówiona zanim jeszcze kupiłam 
Lizette - ale gdy ujrzałam te istotki w pelerynach  - 
wiedziałam, że musi być dla mej słodyczki :) 

Moniko! dziękujemy za uszatą torebkę na zakupy:) 

 

  


siła detali, powab lica :)





jak dobrze, że mam sporo ciuszków z Baśniowa i Dziwaczkowa



sweterek wydziergany porcelankom pasuje i tonerce :) 



ponoć ładnemu we wszystkim ładnie... 



w portkach też zacnie się prezentuje...





chwilami przypomina Edytę Herbuś...



koralowa czerwień pasuje śniadym pięknotkom ♥ 

ta zaś kolorystyka pozwala na chwilkę pobyć Jej 
powabną Wonder Women - pomimo dość chyba 
jednak młodego wieku - daję Jej najwyżej 16lat! 

 



...a chwilami przywodzi mi na myśl równie 
pyzatą co ładniutką aktorkę - Milę Kunis... 




karmin do czekoladowych włosów - mniam, mniam... 



skórzana torba od Ani wielce przypadła do gustu Lizette :)))

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego tonerkowego! 


26 komentarzy:

  1. Prześliczna! Torebunia z króliczkami mnie rozbraja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! i mnie królisie rozwaliły na maksa!

      Usuń
  2. Gratuluję wymarzonej i pięknej szesnastolatki! Ta dziewczyna ma potencjał! Mnie też przypomina Scarlett :)))
    Wspaniała torebka i blezerek z kapturem i także inne ubranka a nade wszystko podoba mi się wersja dżinsów z białą koszulką z rękawem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Oleńko! zatem zostanie Scarlett :)
      biała bluzeczka świetnie współgra z cerą S.

      Usuń
    2. Scarlett będzie miała się u Ciebie cudownie!
      Zapraszam na mojego bloga, czeka tam mała niespodzianka :-)

      Usuń
    3. dziękuję, Oleńko - strasznie mnie zaskoczyłaś -
      pozytywnie i energetycznie, rzecz jasna - dzięki!

      Usuń
  3. Прекрасная кукла! Очень красивые наряды! Прекрасная фотосессия!
    Piękna lalka! Bardzo piękne stroje! Piękna sesja zdjęciowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest skończenie doskonała :) i nic więcej nie ma do dodania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem czemu to piszesz,
      ale niestety - zmiana jest
      raczej tylko kwestią czasu :)

      Usuń
  5. Twoja Scarlett jest najlepszym dowodem na to, że ładnemu we wszystkim ładnie. Super pokaz mody w jej wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, pięknie się u Pani prezentuje! U mnie by się zmarnowała... Czekałam na zdjęcia i zaglądałam na bloga :) Pozdrawiam ze Szczecina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej - dziękuję bardzo!
      pozdrawiamy z Warszawy :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. dokładnie - melancholia wmoldowana!
      kocham nostalgiczne pysiałki, stąd
      Lizette łatwo było mnie omotać... :)

      Usuń
  8. Tak, jest śliczna - stwierdziłam to osobiście :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, śliczna tonnerka :)
    Mnie najbardziej to podoba się ta wełniana bluza z kapurem , GENIALNA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj i tutaj, Władco Miasta Lalek!
      fajnie, że kapturrro Ci się podoba -
      lubię swoim (i cudzym też) niuniom
      szydełkować najróżniejsze ciuszki:)

      Usuń
  10. Ślicznotka :) Ale to Ellowyne, a wydawało mi się, że planowałaś Cami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu! o Cami nadal śnię - a Lizette
      nieoczekiwanie wtargnęła w me życie!

      o Kit rudej od kilku lat tym bardziej...

      tak jak niezrozumiale dla siebie samej
      zachorowałam na Parnillę, tę, którą ma
      Zuri - z rudymi lokami i jakże wydatnymi
      usteczkami - mój sen to Parnilla ICY
      (jak Ją wygooglasz w necie - zrozumiesz)

      Usuń
    2. O! Lodowa Parnilla jest prześliczna.
      Ja mam dwie Parnille. Jedna to blondynka Rose, ale w stroju rudowłosej Lace Gold :) , a druga rudowłosa Mossy Tombstone w oryginalnej kreacji

      Usuń
    3. cieszę się, że podzielasz mój zachwyt!
      Lodowa Parnilla zawładnęła mym sercem!

      Usuń
  11. No, proszę jak inna od mojej szklanookiej, ale jak bajecznie piękna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, Kiduś - Bajeczna Ona...

      Usuń