sobota, 19 listopada 2016

lalkowe fantasmagorie


tym razem ukażą się wielkoformatowe lalkowe widziadła - 
co to gdy człek je ujrzy, nijak z głowy wypędzić nie potrafi - 
co bardziej zaś obeznani w temacie - twierdzą, iż jedynym 
ratunkiem na owe senne mary jest odważne zaproszenie 
pod swój dach, oswojenie nowymi ciuszkami, sesjami... 

jako że nie jest to takie proste - okupione nie tylko czasem, 
znajomością skomplikowanych procedur  ale i potężnym 
zasobem grosiwa z niejednego kraju - pozostaje ten post * 



 

jedyny nie tylko lalkowy mężczyzna w rankingu, 
który wygrywa bezapelacyjnie - wśród zalewu : 

a) ciapowatych, przesadnie zadbanych chłoptasiów, 
mogących śmiało czynić honory Królowej Balu, 
b) mimo wszystko nijakich męskopodobnych,  
c) czy na totalnym biegunie - zawsze ze zbyt szerokimi 
szczękami, mającymi jakoby ów testosteron uwypuklić 
czy zatwierdzić dla pewności ogółu - mnie - odstręcza;P  

 


lalek tyle niesamowity - co intrygujący - dopiero gdy przeglądałam 
foty z filmów - uświadomiłam sobie, skąd tego elektryzującego mena 
kojarzę - Szeryf z Robina, pułkownik z Rozważnej i romantycznej, 
Hans ze Szklanej pułapki - mężczyźni z taką! - z Jego twarzą!



 


 


  

mam straszliwą wręcz słabość do zarostu - 
zaś Alan Rickman z baczkami, wąsami, brodą - 
prezentuje się nieodmiennie obłędalnie ♥ 


 


 

(w konteksie tego filmu - zawołanie miłośników kosmitów 
do Adriana Monka "pokaż pępek!" nabiera innego sensu) 


 


Carmen - jedyna tak świetnie prezentująca się w bieli, 
choć nie jedyna platynowa posagowa piękność, 
której lalkowego wcielenia tak pożądam :) 



 


Jane Platinum ujęta we wspaniałych fotografiach 
Marty Piotrowicz, której blog jest prawdziwą 
ucztą dla oczu złaknionych nie tylko pięknych lalek, 
ale przede wszystkim wysmakowanych ujęć... 




 


 


Daphne - i wszystko jasne! 

łagodność z zaskakującą drapieżnością - 
to idealna kandydatka na Gwiazdę Kina Niemego 
czy w szerszym kontekście - Kina Przedwojennego 



 


 


Emma (Melissa) Aronson - modelka plus :) 
i lalka - inspirowana tą modelką PLUS  



 


 


 


Amy Farrah Fowler - zupełnie nie kojarzyłam kobitki, 
bo obejrzałam dotąd tylko pierwszą serię BBT - upsss... 


  

Dottie Fashion Plate - ponownie w interpretacji Marty ♥ 



 


Lara Croft - widziałam w kilku odsłonach - 
z tą buzią jakoś najbardziej do mnie przemawia - 
fotka zaczerpnięta z blogu : 

http://www.deviantart.com/art/TRU-Custom-Lara-Croft-Tonner-2-196774863  


 


 


pierwsza lalkowa postać z  filmu "Czarnoksiężnik z Krainy Oz", 
na którą zachorowałam - miłe dziewczę z sąsiedztwa - Dorotka 



 


 


DRUGA z OZ - ale za to jaka - Miss Gulch !!! 


 


Jupiter Jones - nic o Niej nie wiem, poza tym, 
że ma naprawdę ciekawą, z potencjałem twarz... 



 

marzę o płomiennowłosej - panienka, 
która wciąż mi umyka - City Style Kit 


 


ale i niemalże platynowa również godna posiadania - 
dla tego moldu - mogłabym złamać swą zasadę pt. 
"nie zapraszam pod swój dach więcej niż jedną 
panienkę z daną twarzą" - wszak Ruda i Blondi 
są tak odmienne - każdą bym mocno kochała!!!  

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

ech... rozmarzyłam się - no cóż... 

do następnego lalkowego! 


* fotografie z internetu! 

8 komentarzy:

  1. Też nie mogłam pana Rickmana umiejscowić. Przypomniałam sobie dzięki Twojemu postowi. On nie tylko ma ciekawą męską urodę, ale bardzo charakterystyczny głos, który już chyba do końca życia będzie mi się kojarzył z szeryfem Nottingham.
    Wielce ciekawy lalek, nie wiedziałam nawet że takowy istnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. generalnie wśród facetów ciężko cokolwiek fajnego napotkać -
      choć zdarzają się wyjątki - ale np. Jackiem Sparrowem nikt
      by mnie nie zadowolił - chude i dość grymaśne z twarzy toto ;P

      Usuń
  2. Nieodżałowany, genialny i niezmiernie przeze mnie lubiany Alain Rickman ………..odszedł i nadal nie bardzo mogę to zaakceptować :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    Alain w wydaniu lalkowym bardzo mi się podoba i chętnie zaprosiłabym go do siebie :)
    Parę z prezentowanych pań też chętnie bym ugościła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie mogę wciąż uwierzyć...
      jeden na tysiąc - z charyzmą, urodą,
      talentem, poczuciem humoru ale i
      dystansem do siebie...

      Usuń
  3. Severus Snape jest dla mnie gwiazdą tego postu . Kobitki owszem, owszem ale Severus
    to Severus !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez bym takiego Severusa przygarnela jak i wieszosc lalek z posta <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń