niedziela, 26 kwietnia 2020

Magnolia szuka wiosny




 nieśmiała Magnolia wyruszyła 
na popołudniową przechadzkę 
w poszukiwaniu oznak wiosny 






okoliczne roślinności zdawały się 
dopiero budzić, od niechcenia 
przeciagając półsenne gałązki...



 mniszki zwodniczo szemrały:
"podejdź, dziewczę, wtul się, 
ukołyszemy Cię do snu"



Magnolia nie dała się omamić 
samozwańczym hipnotyzerom, 
wolała zgodnie z zaleceniami 
medyka - poprzytulać drzewa 






uważnie wsłuchiwała się w komendy 
 zabieganych mrówek, bezpiecznych 
w nadpróchniałym mrówkopolis 







niczym Mary Poppins wskoczyła 
wprost w objęcia różowości! 



echo brzozowego lasku kusiło... 






a wędrując dalej nabrała w trzewiki 
sporo ziarenek piasku - przydadzą się 
wieczorem do szorowania garnków :) 






 żałowała, że nie ma więcej czasu 
dla tego jakże ognistego kwiecia





 zadowolona z tej spontanicznej 
wyprawy obiecała sobie rychło 
powtórzyć miłe doświadczenie


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego tonerkowego!


25 komentarzy:

  1. Jaki ma uroczy kapelutek. Bardzo lubię migdałki, ale nie mam do nich szczęścia. Miałam w ogrodzie trzy olbrzymie krzaki i mi zmarzły (?), a może to była wina sąsiada, który pryskał pole ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ma słodki kapelutek! :) Ogromnie jej pasuje.
    Wiosna rządzi się własnymi prawami, całe szczęście. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sesja :) napracowałaś się bardzo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosennie i malarsko :-)
    Piękne obrazy.
    U nas na działce był migdałek. Babcia wzięła sadzonkę do swojego ogródka i wyrósł imponujący. W tym roku, nawet nie miałam okazji go podziwiać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiduś, ta laluchna wyzwala we wmnie
      jakąś delikatność, nie mogłam Jej
      zabrać gdziekolwiek - tylko w kwiaty!

      działki moich Rodziców nie ma już
      kolejny rok - zostały nam wspomnienia
      i fotografie - może kiedyś będę miała
      swój kawałek ziemi - na trawę, krzaki...

      Usuń
  5. Urocza ale teraz będzie się bidulka musiała cieplej ubrać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnolia jest piękniejsza ze swoim pięknym kapeluszem ..., jest bardzo szczęśliwa, że ​​może przytulić drzewo. Zdjęcia wyglądają pięknie, Inka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Magnolia is veey beautiful.. She never feel lonely... She was looking for a spring... with beautiful flower and bwautiful pictures..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      tegoroczna wiosna nie ma lekko :)

      Usuń
  8. Śliczna Magnolia, i wspaniałe zdjęcia :) Ja podobnie ostatnio często wychodziłam szukając wiosny a teraz to już łapią ciepłe promienie letniego słońca <3 W tym kapelusiku może wyruszyć ze mną :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna, jak z bajki :)
    Muszę się nauczyć szydełkować.
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pannica cała w pąsach dziękuje!

      warto szydełkować czy drutować :)

      byłam, zachwyty zostawiłam - będę
      zaglądać - PRZEPIĘKNE fotosesje ♥

      Usuń
  10. Scerneria jak z bajki :) to moje pierwsze skojarzenie.Podziwiam niezmiennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bajeczne klimaty są mi niezmiernie
      bliskie - cieszę się, żeś właśnie
      tak odebrała tę sesję :)

      Usuń