sobota, 11 sierpnia 2018

dodatki jak przyprawy?


...nie od dziś wiadomo, że biel koszuli służy 
urodzie nie tylko pięknej i mądrej Istocie...    


 choćby to była koszula szydełkowa z większą 
ilością dziur niż nitek (widzieliście sweter * 
którego "nie ma" za jedyne 3500 pln?)  


jak porcelanowa panienka ♥ 








Nelly jest ucieleśnioną (ulalkowioną?!) 
ideą harmonii barw BlackRedWhite 


i moje ulubione zdjątko Nelly ♥  





...taaak, mankiety są, kołnierzyk jest, 
dla niepoznanki turban dorzucony ;P 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego tonerkowego :)


18 komentarzy:

  1. Po stokroć wolę zachwycać się Twoimi dzierganymi ubrankami niż swetrem, którego nie ma :)))
    Dziewczyna jak marzenie a ubranka przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszula! Bardzo ładnie komponuje się z tą prześliczną sukienką ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mnie dłonie zabolały, kiedy popatrzyłam na te cudowne dłubaninki szydełkowe. Podziwiam za cierpliwość. Efekt pracy wart jednak wysiłku, choć trzeba mieć do tego talent, bo bez talentu to można palce połamać, a i tak efektu nie będzie :P Śliczne. Podziwiam niezmiennie Twoje dłubaninki - małe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość jest bardzo fajna :)))Butki ma świetne. Ale sweter, którego nie ma to już szczyt..., bo ja wiem, kreatywności? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! szczyt szczytów - aleć
      kreatywność jak najbardziej,
      wszak zarysy jakieś są :DDD

      Usuń
  5. Rewelacyjny strój! :)

    A sweter, o którym napisałaś - śmiech na sali...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne jest to misterne wykończenie góry sukieneczki :-)

    W turbanie Nelly trochę mnie przeraża...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ma ubranko na sobie, świetnie się prezentuje w czerwonej sukience z białym sweterkiem i turbanem na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo ! Ty wiesz i ja wiem ;). Bardzo ładne dzierganki :)

    OdpowiedzUsuń